![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
|
![]() Citat:
EDIT: gjick också in i msts startfilen och aktiverade kompatibelläge. jag satte att den skulle stå i kompatibelläge för Windows 95 och att den skulle inaktivera visuella teman Senast redigerad av scaniar500 den 2008-05-29 klockan 00:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Jag laddade hem tåget TGV och installerade och testat. Allt fungerar bra! Fort går den också, drygt 350 km/h.
Jag vet tyvärr inte vad är det för fel hos dig. En fråga, har du MSTS-bin installerat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
ett litet tips. om du gillar snabba tåg ska du ladda ner ett tåg med jetmotor. tror att det heter jettrain. den gör nästan 1500 km/h
Senast redigerad av scaniar500 den 2008-05-29 klockan 22:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
jag kom just på att tänka på en sak, kan antivirusprogrammet ha ett finger med i detta problemet? jag kör Norton Internet Security 2008
Senast redigerad av scaniar500 den 2008-05-29 klockan 22:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Om du inte har den, så finns det att ladda hem... http://mstsbin.uktrainsim.com/eng/eng.html Ta Work rel. 18.052113 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Rubrik: MSTS Patch 1.8.0521 EN The file E:\Program\Microsoft Games\Train Simulator\train.exe is not a valid previous version and could not be upgraded. jag bifogar en screenshoot av det jag ser på min skärm så kan du se hur långt installationen har kommit när jag får felmeddelandet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Har du installerat senaste officiella uppdateringen från Microsoft? Finns på MSTS's egna hemsida
http://www.microsoft.com/games/pc/tr...aspx#downloads ladda hem, installera den och försök sedan installera MSTS Bin igen! ![]() Ehum, host! Ser att det redan var tipsat om... Men ett tips är ju att ominstallera hela MSTS, sedan installera MS's uppdatering, och sedan installera MSTS Bin. Men ta backup på alla rutter, tåg och annat skoj du installerat först!
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en. Senast redigerad av Dson den 2008-05-30 klockan 13:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|