![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare ssg
|
![]()
I LA:s (Los Angeles) tunnelbana går det rykten om att en man åkte omkring död ombord på ett tunnelbanetåg i flera dagar innan någon upptäckte detta.
Ur filmen The Collateral med Tom Cruise och Jamie Foxx, för övrigt en jävligt bra rulle ifall ni frågar mig ![]()
![]() |
#2 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Scenariot är ju inte helt otänkbart, men sannolikheten är ju väldigt väldigt väldigt mikroskopiskt låg.
Obehaglig var den iaf!!!
![]() |
#3 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Det mest troliga (om den nu är sann) är att kvinnan blivit mördad ombord, eftersom männen knappast kunnat släpa runt henne i stan. Som Olaf säger så hade jag nog trott på den mer om det var min systers kompis eller t.o.m min syster själv som varit med om händelsen. Men nu vet man ju inte.
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Säkert att detta inte utspelades i en C5 i Stockholm? Har hört nått liknande...
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Nja, Beck-filmen och denna historia är ju inte samma sak. Men jag har hört mycket om C5orna i Stockholm...
Bl.a. att det var nån som klev ombord och upptäkte att medpassagerarna var likbleka, hade stirrande blick och inte sa ett ord. Personen blev så rädd att denna klev av vid nästa station. Sen har man hört att folk klivit på och aldrig kunnat gå av. Dom och tåget har försvunnit. Finns en massa fler varianter av historier om detta "spöktåg"...
![]() |
#7 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|