![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Mycket snyggt, kommer dom att passa till TRS2004?
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2003
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Datorkrash av det större slaget för ca 1 vecka sedan brann mitt moderkort upp tillsammans med 4Gb minne. Hårddiskarnas status f.n okänd Jag har ett antal backupper, men program och bilder finns endast på dessa diskar. jag hoppas att allt går att återskapa Åtrkommer när jag vet besked ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Hej! hoppas verkligen att du kan få tillbaka det
gubben50 -------- John.P |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Det var tråkigt att höra.
![]() Jag har varit borta från forumet ett tag, så detta är det första jag sett av dina plattformar. Håller tummarna för att det ordnar upp sig så bra som möjligt. mvh .... Mats
![]() |
#5 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|