![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Nu så finns rutten i spelet men när jag ska spela kommer det upp felmeddelande om att "acleantrack1.ace" saknas. Hur mkt texturer osv jag än lagt till funkar det inte. vad är det jag missat nu?
"/
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej
![]() Den texturfilen hittar du i original rutterna om jag minns rätt ( ![]() En kanske dum fråga, Har du Route Riter installerat ? Jag kan rekommendera programmet ifråga. Dom rutter jag installerar,checkar och kollar jag med Route Riter. Var man kan ladda ner programmet ifråga,hhmmm... ![]() Här är länken: http://steam4me.railpage.org.au/trainsim/index.html Mvh. Traingoal |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jag fattar inte hu Totte fick detta att funka
![]()
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Jag undrar om uppdateringen som Totte fixade kräver Xtracks. För när jag skulle testa den nya rutten fanns den inte med i listan och när jag sedan skulle kolla i Activity editor stod det "Failed to load track database".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Bönan: Nu finns vagnshallar till t-bana att ladda ner från Downloads forumet. Micke 321 har gjort dom.
Micke.L: Saknas s-filer så saknas dom objekten. Prova att kopiera SHAPES och TEXTURES mapparna från Trollhättan rutten till T-banan igen. Bönan och Micke.L: Om en rutt inte kommer upp i listan (där man väljer rutt), så brukar det bero på att rutten saknar paths. Kolla att det finns nån i den mappen! Hoppas ni får till det. Ska testa rutten, när jag lagt in MSTS igen... Till sist: Undvik att använda dynamiska spår så långt det går. Dom kan ställa till med mycket problem. Använder man x-tacks, så behöver man sälla/aldrig använda sig av dom heller.
![]() |
#8 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2008-08-23 klockan 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |