|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2008-08-16, 13:34 | #1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
Krångel med Xtracks
Jag har laddat ner Xtracks V. 3.20. Sedan laddade jag ner "Routebuilder´s Package"(eller vad det nu hette). Men det fattades fortfarande en massa ACE-filer. Vad ska jag gjöra? För det finns ju uppenbarligen folk som bygger med Xtracks.
|
|
2008-09-07, 00:48 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2002
|
Du HAR väl kopierat texturerna från XTracksR.zip till ruttens "textures"-mapp (INTE global\textures)?
Ta INNEHÅLLET i mappen "A gauge textures" (och om du vill även övriga mappar) och kopiera till ruttens "textures"-mapp så borde det funka. Har du gjort detta och det ändå inte funkar så vet jag inte vad det skulle kunna vara för fel. Men det kanske redan har löst sig, det har ju gått ett par veckor sedan du frågade... MVH. Peter |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|