![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
På grund av semester senaste veckan har jag knappt byggt någonting och har därför inget att visa! Men det kommer bilder snart...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Nu har det kört ihop sig igen!
![]() ![]() ![]() Jag har sett rutter där flygplatser är med, tex "Denmark 2000" och "Den Haag-Schiphol". Där flyger det runt plan över och i närheten av flygplatsen. Kan man kanske gjöra något liknande för de delar av linjen som är i närheten av Bromma? Och hur gjör man i sånna fall? Senast redigerad av bönan den 2008-09-11 klockan 17:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Ajdå, så du fick problem. Den där om flygplan som flyger runt om flyplatsen finns att hämta: http://www.banbyggarna.se/msts/Objekt_6.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
Det fanns ett antal flygplatsobjekt, vilket av dem är det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Det finns bara en som är animerad. De andra är att de står bara där nånstans på flygplatser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]()
Nu har jag till sist börjat att använda eniro-kartan! Det var tack vare min andra simulatorhobby, Flight Simulator 2004 som jag håller på att skapa en landskapsfil för Västerås flygplats till. Jag komm på att enirokartan fanns och testade att använda den. Det fungerade över förväntan, och jag ska absolut använda den till mitt ruttbygge. Så snart jag har ominstallerat MSTS, det vill säga. Jag är i dagsläget lite för lat för att gjöra backup på allt, avinstallera, installera och så föra tillbaka allt. Jobbigt, jobbigt... Jag ska i fortsättningen sluta att mixtra med Xtracks... Sedan, när och om rutten någonsin blri färdig, får vä någon annan fixa buggen med dynamic track-spåren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|