![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Hejsan,
Jag har just nu problem med att installera XP home på mitt nyligen installerat Vista Home Premium. Problemet är just det att man ej kan installera XP på ett Vista system. Har någon en förklaring hur man skal ta sig till väga för att få XP att ersätta Vista. Jag har en XP Home skiva men ingen Vista skiva eller Productnyckel eftersom den visade sig vara en förfalskning. Tack.
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Du får nog köpa en ny version av Vista.
Jag har lite av samma problem. Har Vista men ej aktiverat för den har en OEM som redan är aktiverad på en annan dator. Funkar det rent tekniskt med att köpa en ny version med OEM trots tillverkarens krav att endast installera på en dator utan operativsystem installerat?
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|