![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Den trainz-banan är ju bara färdig mellan Fruängen och Ropsten, fast spårläggningen är kanske helt färdig?
![]() |
#2 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Gjorde en Readme, en details bild och lite till... Stoppa in dessa i rutt mappen. Om du gillar dom, så är det bara att använda dom!
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
Tack Pierre! Nu käns rutten lite mera avancerad!
![]() ![]()
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Varsegod!
Ja, jag undrar om inte Route Riter kan ta bort objekt som inte används!? Nu är jag inte så insatt i "RR", så hoppas nån annan kan svara på detta... Var har du tagit objekten till Djurgårdslinjen ifrån? Vilken rutt? Kan du inte lägga upp den utan shapes och textures mapparna och så får man ta dom från den andra rutten själv!?
![]() |
#6 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Jag var bortrest i 8 dagar på Kreta och kom hem imorse. Jag kan svara på din fråga hur man gör en Compact Route i progrmmet "RR". Öppna RR och markera din rutt och sen klicka på Compact Route enligt bilden. Obs! Gör en backup först! Annars får du problem att fortsätta bygget. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]()
Jag håller nu pa att ladda ner RR. Jag visar lite bilder från Djurgårdslinjen. Som vanligt inte så realistiskt.
EDIT: Ursäkta att bilderna blev så stora, jag vet inte vad som hände.
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora Senast redigerad av bönan den 2008-10-03 klockan 14:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|