![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Detta kommer blit riktigt bra
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
När visar du bilderna?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag måste bygga om banan från början ![]() Detta kommer på jullovet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Jag har börjat på banan och jag kommer jobba så smått framåt varje dag.
Men skolan är det som gäller så jag får se när jag blir klar ![]() V.8 har jag lov så det blir kanske något bygge då? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Sträckan är klar och stationerna är utplacerade.
Jag kommer inte satsa så mycket på landskapen osv. Det kommer ta för långt tid. Detta kommer bli en simpel bana och bilder kommer snart ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Jag klockade precis banan.
Rc3 lok körde igenom hela banan i hastighet på 136 km/h utan stopp! Stationernas tider blev Malmö C. 0 min Östervärn 0,50 min Persborg 1,57 min Oxie 3,35 min Svedala 4,52 min Skurup 7,24 min Rydsgård 8,24 min Svarte 10,23 min Ystad 11,59 min (ca) 12 minuter i 136 km/h. Undra hur många minuter det blir med rätt hastighet sen ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Jag har kommit till Persborg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |