|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2009-01-21, 16:49 | #1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
Problem med spårläggning
Hej!
Jag håller på med att FÖRSÖKA bygga lite i KRS. När jag ska placera ut spår, blev det lite problem. Förs byggde jag några spår och två växlar. Sen byggde jag ett till spår, som gick in till en plattform. Sen blev det dock lite fel så att jag var tvungen att ta bort spåret mellan plattformen och de övriga spåren en bit bort. När jag sedan skulle lägga ett nytt spår mella dessa spår så gick det inte. Det fäste i den ände som jag började i, men i den andra änden blev det bara buffertar. Vad beror det på?
2009-01-21, 19:23 | #2 |
Tidigare Traindriver94
|
Förstår inte hur du menar? Visa gärna bilder så blir det lite lättare att förstå
2009-01-21, 20:07 | #3 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
Jo, det var usel förklarat. Jag ska se om jag kan fixa en bild. Ibland krånglar skärmdumpsfunktionen på min dator.
|
|