![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
Då får du fram en ruta som under Genväg visar bl a: Typ : Program Plats : Train Simulator Mål : "F:\SPEL 1\Train Simulator - Svensk\train.exe" (i mitt fall alltså.) Om du skriver dit -vm:w efter den raden så kommer MSTS att starta i fönsterläge. Lägg märke till att det är ett mellanslag före -vm:w! - - - - - Tack Sealpower! Nu har du lyckats svara på en grej som inte ens TrainSim-forumet klarade! Oj, oj, oj så mycket bättre allt blev nu när jag aktiverat "Scale to aspect ratio" i skärmens inställningar! Äntligen kan jag börja att gilla min nya skärm! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Kanon!!! Äntligen ser det ut som det ska. "Behåll bredd - höjd förhållandet" ger visserligen två svarta fält på varje sida, men det stör mig inte alls.
Tackar!
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|