![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]() Citat:
2: dubbelklicka på objektet brukar i allmänhet öppna en panel till höger, vad man sedan kan göra där är lite olika. 3. vet ej, något med inställningen av vilken detaljniva som ska visas? /Anders |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Ang STH så kan jag inte riktigt säga exakt, men vad jag har märkt kan man inte ändra i efterhand. Du kan dock öppna en meny osv.
Vägskydd (menar du bommar då?) verkar det som KMW säger inte som det går att få. I min rutt har jag valt en väg utan trafik, annars kör bilarna igenom tåget, vilket inte är så roligt ![]()
![]() |
#3 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
På spåret, på den sista bilden, så sticker gräs upp som inte är så snyggt. Byt bara textur på marken under spåret så försvinner det. Annars var rutten mycket fin.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Du har rätt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Bönan; har du lyckats få spår och perronger precis bredvid varandra på alla dina stationer? Jag får det bara inte att funka -.- helt omöjligt!
![]() |
#7 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Nix, det har jag inte lyckats med. Visserligen har min rutt bara tre stationer med perronger, de övriga är bara hållplatser eller nedlaggda stationer. Jag har använt en vanlig plattform, dvs inte en spline. Men jag ska försöka igen, eftersom den jag har använt inte har rörliga passagerare. Det stora kruxet med plattformar(och annat som ska ligga brevid spåret) är enligt mig att det inte går att rotera ett objekt i KRS. I andra simulatorer, tex MSTS och TRS, är rotationen steglös. Men så är inte fallet i KRS. Jag tror att man kan rotera objekt med 5 grader åt gången? Men jag ska som sagt försöka igen med spline-plattformar. I orginalrutterna har de ju lyckats...
![]()
![]() |
#8 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|