![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]() Hej Jag har bara varit inne och titat på forumet innan. Jag har hitat en vangn som man med smäre förendringar kan göras om till en A24b/B24b eller A30/B30. Men jag skule behöva litte hjälp med tillexempel ommålning och skrivandet av en ny eng fil. Om det finns någon som kan hjälpa mig så hör gärna av er till r.gallhagen@telia.com Tack på för hand! Richard Gällhagen SS 1309 |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Spårvagn rutter???? | themepark | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 9 | 2004-10-29 04:05 |
TSM, är sugen att bygga! | knasen | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 1 | 2003-12-30 21:12 |
Karlskrona spårvagn | Jonsson | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 0 | 2003-06-03 19:18 |
spårvagn till trainz | bombardier (avregistrerad) | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2003-04-27 18:50 |
Köra Spårvagn | Cörran | Off-topic | 0 | 2003-01-26 14:02 |