![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Det är sån version som man har laddat ner från nätet. T.ex. thepriatebay. Köper du spelet så får du full version och den är inte crackad. Hajar du? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hemsidan har uppdaterats nu!
Lite nyheter kortfattat. Nu kan du se min hemsida på iphone som är gjord bara för iphone. För Iphone |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Det är väl Trainz 2006 som du bygger banan i ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Visa gärna bilder :-D
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Projektet nerlagt eller?
Hemsidan är tydligen borttagen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Hejsan allihopa!
Jag ska börja bygga igen, en ny t-bana system... Som sagt så blir det här banan "egen gjord". Ni kan också följa bygget på min sida/blog. Sidan innehåller även andra projekter, som till exempel buss målningar till City Bus Simulator 2010 även till GTA spelen etc. PS! Beklagar över hemsidan just nu. Den är inte klar än, men jag jobbar på det. Senast redigerad av Romet12 den 2009-11-05 klockan 16:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Jeg er lei for å si det,men siden er ikke tilgjengelig, den blir sjekket for uanstendige ting kl 1839 Moskva tid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]() ![]() Ok! Idag startade jag med ett nytt projekt som är nämligen till Trainz Railroad Simulator. För att kunna börja arbeta med det, så behöver jag hjälp med att få namn på stationerna. Om du vill hjälpa med det, så skicka in dina stationernas namn till mig:romet.n@gmail.com Rubriken ska vara Subway System Vol.1 (Station Names) Senast redigerad av Romet12 den 2009-11-05 klockan 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|