![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Förutom hålet så
![]()
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() Va menar du med krångliga updates, är det nått men bör känna till innan man installerar KRS? Jag skall snart köpa en stor disk, så ja kan ha bara till KRS, tänkte jag. ![]() Men ja vill ju inte att de ska krångla!!!!
![]() |
![]() |
#3 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
![]() Allt finns att hämta på RSD sida, man måste vara registrerad och inloggad. Så gången är följande: - Installera RS - Installera Mk1 - Gå in i options, ställ om språket till engelska - Installera Mk2 - Installera Dev tools - Kanske vill man ha dokumentationen oxå, då installerar man den. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]() ![]() Härligt Mazz "Btw, Hawk hur går det med hårddisken? ![]() ![]() Har beställt en ny superstor disk nu från datorbutiken 1,5 Tb för 1399:- 5 års garanti, det blir billiga Mb...... ![]() ![]() http://www.datorbutiken.com/default....roduct=4303356 Ångrar att ja inte beställde två på en gång, men de va för sent, ordern va redan skickad ![]() Sånt där "gammalt skrot" ![]() ps http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=333535 av ![]() ![]()
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2009-02-04 klockan 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
![]() ![]() Hur många o långa rutter planerar du? Låter som om man får lägga på ett extra kol o bygga saker att fylla på i rutter med... ![]() Senast redigerad av Mazz den 2009-02-04 klockan 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Veteran
|
![]() ![]() Citat:
![]() Ja, helt klart påverkar tillgången på Svenskt materiel väldigt mycket för att man ska få upp ångan ![]() Men INGEN skall känna sej stressad bara för att "jag" köpt en stor disk ![]() ![]() Låt ta den tid de tar, de ska va roligt, inget tvång..... ![]() Mitt MSTS har jag på en 320Gb disk, och där e bara 40 Gb ledigt, så de hade inte vatt nån större hitt att lägga in KRS där oxå, den går ju knappt å defragga.... ps fick "köpnojja", har beställt och betalat för cayon Pass nu oxå, trots att jag inte ens lagt in KRS i datorn...ska de va, så ska d va... ![]() såg den här bilden på usa-forumet!! F7 ![]() Och gratis va den oxå! http://krs.gaurc.us/downloads/locomotives/index.html
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2009-02-04 klockan 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() ![]() Vad roliga ni är! Blir det snabbare med större HD? |
![]() |
![]() |