![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
Ja ser att du bytt till träslipers, kanske inte de som passar bäst ihop med x2000 En modernare bom och stoppbock.... å så klart signalerna, dom ser man ju ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Hejsan, första posten här
![]() Har precis återinstallerat MSTS efter några års dvala och slängde mig in i addon-världen. Jag har laddat ner v3 Deluxe och vill bara bekräfta att man inte behöver installera v3.0 innan? Jag har nu laddat ned dels kmj_v30.zip som innehåller MSTS-Route_KMJ-route-v.3.0, och dels Inofficiell uppdatering_KMJ-route-v3-delux.zip vilken innehåller KMJ-route-v3-delux. Den senare är det enda jag installerat, korrekt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
![]() Jag kan inte låta bli att tycka att ditt namn låter bekant. Någonting säger mig att det kan ha varit från min tid i SVA(?). Nåja ... Det är alldeles korrekt uppfattat. Delux-versionen är den enda du behöver installera. Men jag tror inte att de tåg som behövs för de medföljande aktiviteterna (X2000 och Ångloket Ga) ingår i delux-paketet. Det är möjligt att dessa följer med KMJ v30. I så fall så ska du kopiera över tågen samt consist-filerna från kmj_v30 för att få aktiviteterna att fungera. mvh .... Mats
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Här finns tågpaketet till KMJ Där finns X2000 i dag och natt-version och Ånglok G, med finkor 10,9 Mb är filen http://msts.pointclark.net/msts/Trai...to_KMJ_3.1.zip
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2009-03-13 klockan 02:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|