![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Nu har jag påbörjat en kort järnvägsrutt till KRS. Ursäkta att jag inte kan visa bilder ännu pga att jag inte har fungerande internet (brandvägg och antivirusprogram) ännu. Men om ett tag blir det bilder.
![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-02-19 klockan 19:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Blir det några bilder?
![]()
![]() |
#3 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Jo, det hoppas jag! Ursäkta att det tar lite tid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#5 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Jag kanske var lite otydlig men det gör inget i sådanna fall. Jo, den dator som jag skriver på har för dåligt grafikkort för KRS och det är en bärbar dator som man inte kan byta grafikkort på. Det är anledningen tyvärr.
Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-03-08 klockan 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|