Citat:
Ursprungligen postat av Pierre
Kollat runt lite igen, då jag tycker det är bra att värna om miljön. Hittar dock ingen info om er organisation? Finns det ens en sån egentligen eller bara nått du hittat på!? Finns det ingen, så ska det inte stå att det är det på sidan. Vidare så ska man ha en egen logga. Att "låna" nån annnans logga kan man bli stämd för!
Om jag förstått det hela rätt, så är detta ingen förening eller organisation. Det är en enkel hemsida som vill locka ungdommar att värna om miljön och diskutera miljöfrågor (samt visa miljöbilder) på forumet. Har jag fattat rätt? Om jag har det, så beskriv sidan på det sättet och lämna annat krafs utanför.
Ska sidan vara på engelska, så bör också det finnas en engelsk del i forumet. Jag tycker dock du ska strunta i engelskan och bara köra på svenska...
|
Kommer att göra en flik som kommer att lyda ungefär såhär: "Info. Om TGC" Klart att det är en riktig organisation, och inte bara något påhittat, jag och en kamrat till mig, driver organisationen, för att locka ungdommar att värna om miljön. Så du har förstått syftet. Vet inte om jag ska ta bort engelskan ännu. Ang. loggan så blir det väl "en egen" i och med att det står The Green Children, men det kanske inte räcker.