![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag blev lite tveksam mot KRS efter ha installerat och testat Danmark 2000 B. Inte riktigt nöjd med den, men Erich har gjort bra jobb. Det är själva KRS som är lite konstig. Jag fortsätter nog med MSTS och hoppas på fler MSTS-uppdateringar som klarar Vista och senare. Jag skulle vilja ha Rc:n från Community-ware/Modell-shop till MSTS, bara om någon har viljan finns att fixa.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2009-04-27 klockan 08:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag läste i danskt forum om lyset framför loket som RW fixade. http://www.tog-sim.dk/index.php?name...ewtopic&t=8769 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
men om jag förstår det rätt, så är det bara ett plan som är adderat i lokets modell, med samma sorts shader som man har i gatlyktor som lyser upp dess mark. Det har man kunnat göra ända sedan RS kom i så fall. Den kommer ju då inte att lysa upp andra objekt som står utmed linjen, såsom skyltar byggnader mm.
Fast, det är ju bättre än inget, men ser fram mot när det blir reflekterat ljus på riktigt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Det verkar vara en del problem med simulatorn. Det kanske är därför man kallar den för FailWorks på en del engelskspråkiga forum?
![]()
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
En del problem är väl ändå snällt sagt. Det finns flera!
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Få se nu, de senaste felen som skrivits i denn tråd är problem med RS. Nu när vi har RailWorks, RW, (som av flera tydligen kallas för failworks) så skulle jag vilja ha en uppdatering på buggarna. Vad har vi problem med?
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
Buggar? Mitt inlägg handlar inte om buggar, det handlar om andra fel. Vad jag kan se så fungerar RW bra, inte sämre än någon annan simulator. Det beror mycket på vad man själv är intersserad av, 3-D design, landskap, eller att köra ett tåg under realistiska förhållanden? Läs vidare... Jag kommenterar mig själv... Flera problem är det, men dessa (följd) problem visar sig p.g.a. av endast ett (stort) problem. AI-dispatcher!
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2009-09-19 klockan 00:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|