![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Något annat sidförslag/länkadress där man kan hitta den direkt utan att behöva leta genom hela webbplatsen som enligt mig är väldigt rörig. Hälsar Bengt
![]() |
![]() |
#17 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej
![]() Länk var det,hoppas att den här gillas. http://www.worthdownloading.com/ Ha det så gott. Sök på ovanstående sajt. Mvh. Traingoal |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Kanske ska svara lite här då !!!
För det första, ok det är bara motorvägar i den version av ETS som är ute men som SCS har sagt ...säljer vi tillräckligt många kopior av detta spel så kommer SCS att släppa gratis patcher med uppdateringar. England och Skandinavien ligger högst på SCS önskelista och detta kommer att genomföras om dom säljer tilräckligt av spelet. Vilket då får mig att se lite på länkarna som är postade här...inte en enda av dom är laglig. Hur vet jag då det, jo genom att vi har direkt kontakt med SCS och vi vet precis hur det ser ut med demos etc. Den tyska versionen eller demon som det hänvisas till är en olaglig version, det som gäller är följande som säkert en och annan member här har noterat på TP. När alla länder inklusive den engelska versionen är släppt så kommer den officiella demon att släppas på ETS egen hemsida OCH ENDAST DÄR. Det är ju synd bara att medlemmar här utelämnar denna information när dom postar länkar .. Jag skulle föreslå att staff members här kanske då vaknar upp och tar bort samtliga länkar till den så kallade demon..eller är det så att ni tillåter sånt ........... Senast redigerad av avslutat_konto den 2008-08-28 klockan 00:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citat:
Och vill man så räcker tyvärr en vanlig Google-sökning på "Euro Truck Simulator". Felet är att den tyska fullversionen har spridits oerhört snabbt i fildelningskretsar, (men hade SCS varit smarta så hade dom gjort en "onlineregistreringsfunktion" i samband med installationen (som Flight Simulator X) av ETS). "Gratis är gott" - och det är lätt att hitta det också tyvärr... |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Hälsar Bengt
![]() |
![]() |
#21 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Numera går det knappast att stoppa sådant här utan det sprider sej lika mycket som maskrosorna i trädgården... Så detta är något man får leva med. MVH Kenneth PS Detta är ett spel som inte intresserar mej, ville bara delta i debatten. DS
![]() |
![]() |
#22 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej.
Tja jag skulle inte visa olagliga länkar till spel. Beklagar det inträffade. Får väll se över rutinerna. Mvh. Traingoal |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Finns det något problem?
på http://www.eurotrucksimulator.com/ hittar man just länken till http://www.worthdownloading.com/ Så var finns problemmet? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Medlem
|
![]()
För de intresserade finns det sedan ett par veckor en uppgradering till version 1.2
Bland annat så har England blivit tillgängligt. http://www.eurotrucksimulator.com/update.php /Robban |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
STW-member
|
![]()
Med full games menas oftast på sk lagliga siter att det inte handlar om demos eller trailers.
![]() |
#27 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Nej, och då är det ju oftast olagligt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |