![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Medlem
|
![]()
hej tog 4 bilder i dag (fick inte plats med fler i mobilen) bild 1 är en m29 (800 serien) första vagn och en m28 (700 serien)som släp bild 2 är baksidan majornavagnhallen bild 3 är två m31
![]() vagnhallen majorna har 20 portar varav 19-20(bild tre längst till vänster) används för reparationer och arbetsvagn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Medlem
|
![]()
tack flera tar jag gärna imot !
![]()
![]() |
#33 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Medlem
|
![]()
Just det jag söker nåt som kan likna Vagnhallen i Majrona ?
Vet nån
![]() |
#35 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Får man se lite bilder från simmen sen? Verkar som det går bra!?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Medlem
|
![]()
Kommer nog i veckan KANSKE
Har fullt upp med Elitlopp och sånt nu !
![]() |
#37 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2009
|
![]()
Rac hammer det blev skit bra bilder, jag ska med ut i veckan och ta lite kort nu
Du råkar inte ha lust att ta lite bilder ifrån Vagnhallen majorna till Järntorget? Ska själv fixa bilder ifrån Frölunda mot Marklandsgatan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() bild 1 västra sidan av vagnhallen majorna (tvättspåret) bild 2 m29 motsatta sidan till min förr bild på en så nu har ni m28/29 bilder runtom |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Medlem
|
![]()
bild 1 är rätt lik m28/29 om nån ska göra en reskin den finns på http://www.ptram.eu/download.php?page=down&kategoria=2
bild 2 :m32 bild 3 m31 fast de sissta 2 är inte de bästa e nästan så man vill spy som spårvägare att se olikheterna men bild 1 som m28/29 funkar jätte fint den är bra lik i mitt tycke iaf |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Medlem
|
![]()
tog lite fler bilder idag fick bland annat med bilder på spårvägens kontaktlednings inspektions vagn 143 som är av norsk modell från oslo som spårvägen köpt in för ändamålet i slutet av 90 talet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#41 | |
Tidigare Ruben
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Medlem
|
![]()
det är hos ringlinjen isåfall
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Medlem
|
![]()
Krille behöver nog det
![]() Hans Linje ... Ingen vet om vagnhallen finns i Trainz 2009 ? Tacksam för svar ! ... Vi får se om jag kanske kan ge mig på en spårvagn. när jag har gjort 2 linjer... Ha en bra dag . Hur långt har vi kommit [ Simon håller på med omgivningen runt vagnhallen i majorna ... söker bara vagnhallen Krille håller på med linjen Frölunda mot Marklandsgatan Annars flyter det på
![]() |
#44 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hur går banbygget? Kan ni inte lägga ut lite screenshots.
![]() |
#45 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Undrar också: Hur går det? Vill se lite bilder från er rutt och om ni har någon spårvagn på g.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|