![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Hej! Längtar efter bilder!
![]() Simhag och Nejmeg: Eftersom jag bygger Siljansbanan till TRS06 och Simon i TRS09 så är det väl min version vi får lov att använda? ![]()
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2007
|
![]() Citat:
Sådär ja, lite bilder från övriga delen av banan. Bild 1: Provisoriskt stationshus i Säter sedd från min lilla regina. Bild 2: På väg in mot Säter söderifrån. Bilderna ser nog lite tomma ut, beror på att jag mest koncentrerat mig på spårläggning hittils. Landskap kommer så småningom ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Efter många timmars slit börjar det äntligen bli något av Borlänge och dess jättelika bangård, bild visar infart till Borlänge söderifrån mot perrongerna, samt ett litet reginatåg på väg mot Säter full med skidresenärer på väg hem från Sälen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Tack och bock
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Mycket snyggt!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Aye aye! Uppräknat till runt 200 växlar i hela området tar det sin lilla tid men det går sakterligen frammåt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|