![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
Verkligen snyggt. Gillar att du gjort det så verklighetstroget, mycket bra jobbat. vart har du fått tag på dom gula loken? är det något du målat om sj?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Verkligen snyggt
![]() gubben50 /john |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
tack
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
har idag lagt ner massor med tid på att fixa ledningar kring den större staden där det skall vara det var tids och tålamods krävande men jag o gubbarna jobbade bra
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
lite bilder från det nya samhälle jag börjat bygga på bild 1 och två är från civil försvars och räddningsverks utbildnings anläggning och bild 3 från stationen med växling där huvudlinjen delar sej i två banor efter.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Snyggt byggt! Du har ett fint sinne för detaljer!
![]()
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
tackar och bugar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
tjenare har återupptagit mitt byggande och gjort en del justeringar av min bana kommer bygga den i etaper så att nån del äntligen kan bli färdig för download så den första blir ca 15 rutor är det tänkt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Gillar att detaljera, verkar ha en frände här!!
![]() |
#10 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Ja, och gör det fint också.
Mycket bra byggt, "hammar'n". Du verkar ha bra näsa för att sniffa rätt på trevliga objekt också, som t.ex dom två vita båtarna med skugga, mitt i hamnen, vart hittar man dom?
![]() |
#11 | |
Medlem
|
![]() Citat:
de finns på dls har ajg för mej den ena heter squid fishing boat och den andra är av samma tillverkare tror även det finns en liten båt med utombordare också de har inte bara skugga utan guppar i vågorna med ![]() tack för allt beröm ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
här är lite nya bilder på hur arbetet fortskrider det går sakta frammåt har haft en del jobb med att byta ut rälls till högdetaljerad rälls men i nuläget ligger all rälls där dne skall är kringmiljöerna som ajg jobbar på i dags läget
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Hej .. jag har hör att ni har de rätt så jobbit på GS nu iallafall inom Affärsområde Spårvagn... men nya chefer som inte har koll på Spårvagnarna å sånt .. tråkigt ( Fick jag veta från andra förare ja känner ) ..
Men måste säga att du bygger en riktig snygg bana ...på första sidan har du spårvagnar som e röda i olika modeller och dom är ju mellan korta och har ingen mittdel.. DVS mera lik M28/M29an skulle du kunna säga vilken sida du har fått tag på dom.. våre gör snällt av Daj! Vi jobbar på att måla om fixa till vagnarna så de blir som kopior nästan... Ha de gött nu... Mackan å Gampa // Projekt Göteborg [www.projektgoteborg.com ]
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
har jobbat en del på banan och den börjar ta form. jag fixar just nu med att göra färdigt en del saker som ligger ute på banan som inte varit 100%iga så jag kan komma fram till den biten som inte är avklarad än men här kommer en bild på den nu helt färdiga södra änden på Timmerlinjen där 2 y1
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
hade lite tid över så passade på att göra ett litet sågverk 3 spår ett för utgående ett för inkommande och ett för flis
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|