![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2007
|
![]()
Knuffar upp den här tråden från dåtiden då den verkade väldigt intressant. Har denna idé fullbordats eller påbörjats sedan den skrevs för alla år sedan?
Skulle vara väldigt häftigt om det fanns till Trainz med svenska hastighetstavlor och ATC-överskridande. Om jag har missat en tråd om detta så får jag be om ursäkt att jag gräver i gamla gravar ![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
"Räfflor" kvar efter omålning? | Kyriakos | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 7 | 2005-01-07 14:04 |
Söker efter bra ställe för domain.. | prymikom | Off-topic | 3 | 2003-11-16 00:57 |
Problem med dynamisk skugga i msts!? =/ | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-07-10 22:28 |
Hjälp efter jag har målat om... | prymikom | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 11 | 2002-08-06 14:23 |