![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Hej, alla registrerade på Forumet! Idag tänker jag göra nåt speciellt för Trainz, jag ska bygga pendeltåg! Västerhaninge - Nynäshamn, alla nio stationer på nynäsbanan och kommer att byggas efter kartor, precis som Compudoc och SVoyager. Det kommer att ta några veckor att bygga linjen eftersom all scenario ska likna det som är i verkligheten. (Tja, jag ska göra mitt bästa i.a.f. ) DISCLAIMER: Objekten som används på banan ägs inte av mig, utan dess respektiva ägare. Ska försöka ta några bilder och lägga upp för mitt projekt, Just nu håller jag på med Västerhaninge, snart klar.
Tja, tjileling! ses sen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hej! Här är lite bilder! Bilderna är tagna i surveyor.
Västerhaninge: Krigslida: Tungelsta (1 bild): Tja, tungelsta behöver mer bättre foton, jag kommer att lägga upp flera foton så klart. Just nu är jag vid hemfosa. Ses! Senast redigerad av justushoerberg den 2020-06-23 klockan 19:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Ser ut som en bra start. Om du inte vill ha med menyraden till höger kan du "fota" i driver. Tryck på F5 innan du "fotar" så blir det fina bilder
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Trevligt, lycka till.
Själv har jag byggt Västerhaninge-Nynäs gård hittills, sedan avstannade bygget p.g.a. att jag blev trött på det. Nu ligger banan och väntar på att lusten för att bygga ska återkomma. Ett litet tips: Använd svenskt material, det passar bättre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Ser trevligt ut..
Inte för att gnälla, men kanske rätt till så taket på bild ett är rakt, så man inte går och så kommer det regn på en ![]() Fortsätt så.. Om du vill ha svenska kontaktledningar så sök på cat.... eller mod.... (ta bort .... när du söker) det liknar dem svenska.. Senast redigerad av Andreas den 2009-07-22 klockan 16:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() Håll utkik efter andra uppdateringar! Jag sitter alltid hemma och kommer på idéer! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Finns där någon tid plan när du ska släppa banan eller det är mycket kvar att bygga?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Ser bra ut än så länge! Snyggt spår du har valt.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Hej! Detta är nuvarande status, Västerhaninge - Hemfosa är klar, segersäng är under konstruktion, ösmo - Nynäshamn är inte byggt, men ska byggas. Men här är det:
Senast redigerad av justushoerberg den 2020-06-23 klockan 19:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Ser bra ut (Y)
|
![]() |