![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2009
|
![]()
Hej!
Har kollat mappen NSB BM72 ligger under trainsetmappen och är ej dubblerad. Ändrade eng-filen och tog bort ett sträck så nu kommer det inte något felmeddelande om detta. Det finns två wag-filer med vogn,men det är bara den med vogn_5 som ger felmeddelande.Kan det vara något fel i den filen ? Hälsar Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Du har väl lagt in consistarna under Consist eller skapat än i AE?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Nej, det är ingen fel på den fil. Din dator hittar inte filen, därför ger den felmeddelande. Filen finns nånstans i din dator. Sök filen! Visar en bild som du ska jämföra med min.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2009-08-18 klockan 21:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Allt stämmer i trainsetmappen men det verkar som tågen installeras med fel filnamn. Ändrade från NSB BM72_5 TILL NSB BM72 så funkar det. Får gå igenom alla tåg så funkar det nog förhoppningsvis. Hälsar Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Vilket av EL 11 loken ska man ladda ner ? Det finns flera att välja mellan. Har laddat hem ett men när jag ska starta rutten så kommer detta felmeddelande upp: Trains\Trainset\NSb_11\NSB_11.eng upp. Funderade på om det är någon uppdatering jag missat.Jag har mstsbin 1.4 installerat. Installerade mstsbin 1.7 men då kunde jag inte köra Rc-loken. Därför gick jag tillbaka till 1.4. Hälsar Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Har laddat hem loket men det kommer upp att det är något fel med eng filen. Någon uppdatering som saknas ? Hälsar Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Jag har kollat i min mapp och det är samma som finns att hämta på trainsim.no. Kolla även sökvägen så inte någon extra mapp smugit sig in.
/Micke |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|