![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1576 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Wow! Det är så underbart snyggt!
![]() ![]() /Micke |
![]() |
![]() |
![]() |
#1577 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Finfint Totte! Längtar...
![]() ![]() ![]()
![]() |
#1578 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Helt topp Totte lenge leve MSTS.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1579 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Toppen Totte, med höstens färger i träden och allt
![]()
![]() |
#1580 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1581 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Tack för de fina komentarer! Jag gör så gott jag kan.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1582 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Totte!
Längesedan jag kommenterade Dina alster, beror inte på bristande intresse, utan enbart på att tiden inte alltid räcker till. Som jag sade när Du presenterade Mellerud, det fattas bara min bil som står och lossar på Kvantum, så tror jag att man är så nära verkligheten som det går. Det är intressant hur olika kreatörer skapar sina landskap, Du och vår vän jkriste i norge med Trollhättan och VBSR, ett försök att så långt det går efterlikna verkligheten, i stationslayout realism och allt vad där tillhörer, och Håkan med sina nästan övertydliga landskap i sina rutter. Jag är stum av beundran och lyfter på kepsen! Hälsar Lasse j I den gula bilen med tre bokstäver på skåpet.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1583 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
gott o se att du kommit igång igen Totte.
keep up the good work! mvh Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#1584 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag startar X53 VL från Vänersborg och kör mot Vargön. Bild 2 Stålbron Bild 3 I skogen Bild 4 Vargöns station Bild 5 Återstående bygge Njut av bilderna!
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2009-10-14 klockan 22:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1585 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Dette ser meget bra ut Totte, stå på. Lenge leve MSTS.
![]()
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1586 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Oj oj oj, ser verkligen bra ut. Hoppas allt flyter på bra för dig!!
![]()
![]() |
#1587 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Otroligt snyggt! Får jag fråga hur stor del som är i Sverige, och hur står del det är i Norge? Skulle vara intressant.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1588 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jaaa, nu är Vargön klart äntligen! Njut av bilderna. Den sista bilden ser ni Vargöns stora pappersbruket långt håll, de håller på riva ner allt utom portal i verkligheten.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2009-10-23 klockan 23:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1589 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Du bygger så otroligt fint Totte, kul att det går frammåt med rutten och ser mycket fint ut!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#1590 |
Medlem
|
![]()
Håller med bönan!
![]() ![]()
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|