![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag laddar upp De två framvagnarna + invisible interior. Installera dessa och (jag tror) alla problem är lösta.
Jag experimenterade med interiors en del och 67375:1248 var ett sådant. Sorry!
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Nu börjar de bli konstigt nu efter att jag installerade de 3 sakerna så försvann alla Framvagnar även orginalet ( blåa) så nu e det något som är fel kan inte du skicka den vagnen i CDP där hela vagnen( främre e komplett) eller e de någon annan som fått den att fungera???
BEklagar att du får lida men vore synd om ingen annan kan använda å se ditt fina jobb, e de någon som fått främmre vagnen att fungera M31 nr 380? OBS en liten varning vi måste fixa detta så din M31 an fungar.. pga: Trainzland har planer på att göra en helt ny M31 men som PAYWARE .......de e ju inte bra...
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2009-10-17 klockan 20:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Läget e så här :
jag har nr 349 å 380 vagnarna utan fel även inga fel på främre står det i CMP ( TR2006!!) men när jag öppnar TR2006 å kollar har jag bak å mitten delen bara för nr 349 å 380 alltså något mer fel antagligen på främre jag hittar Hytten M31 380 + 349 i listan för tågen men ser ingen bild ( den som snurrar å visar tåget) ..å inget händer när jag sätter den på spåren... Men de kan inte bero på att min passangers kuild vissar att den tar 0,00bytes? Gampa/ Trainz2007 har samma problem med så de värkar gälla för alla.. hoppas du hitta något mer som e fel... sorry att du få lida...
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Jag har försökt att instalera till trainz 2010 men för jäves efter att ha försökt flera gånger. Det är den jäkloa fram vangnen som är det ända som jag inte har och jag har suttit utråkad och instalerat och instalerat. DET ÄR MED FLERA TÅG SOM JAG HAR PROBLEM. Hur ska jag fixsa detta.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Jag har fått den att funka, men ingen BVG F90 motorljud finns där. Den är en "texture" typ i ts och felet lyder i någon form som:
Error: the tag "enginesound" is not of the correct type." När jag försökte lösa detta problem tänkte jag "va f*n är detta för j*vla problem!". Tyvärr tror jag att ingen F90 motorljud kommer att finnas på M31:an. Tyvär. ![]()
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
oki om de e lösningen kan du väl lägga upp den ( främre vagnen) med de motorljudet så alla vi kan få M31 :An?? Snäääällllla!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#8 |
Veteran
|
![]()
Felet kan ha varit enginespec för Icetram (jag hade angett 164988:6066) har nu angett 6006 som är en äldere version. Hos mig funkar allt OK (TS2009).
Vi gör ett nytt försök - rapportera hur det går!
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Jag använder också ts09. kanske den inte är anpassad för 2006. Fast det borde den inte vara. Min ända värsta misstanke är att du kan har fått något spionprogra eller liknande, men de skulle inte vara troligt. Jag vet att lan inte sänder ut något virus i sina saker.
![]() ![]()
![]() |
Taggar |
göteborg, gslittm31, spårvagn |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|