![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Fin, eller hur?
![]() -
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2009-11-05 klockan 23:29. Anledning: Ny bild |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Ohh! Hur lyckas du? Vekligen djup i färgerna och texturen ser otroligt verklig ut!
![]() Okey, seriöst nu, Vad ska denna styra för kul script? ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Skämtsamt, men lite nya färger behövs väl på en trackmark...
![]()
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Kort sagt, jag jobbar ju med signalerna och SignalManager som du vet. På den vägen har det utvecklats ett funktionsbibliotek, som jag kallar för TrainMonitor. TrainMonitor håller reda på alla tåg i en session. Den vet vilka tåg som är elektriska och vilka som är arbetsfordon etc. När Bengan sen kom med sin fråga om strömlösa ellok, så hade jag redan grundbulten klar. En speciell trackmark med lite kod behövdes bara. Senare kommer också min gamla StationManager i form av en trackmark med en annan kulör.
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
En Spårvagnsommålning! M32 men med pantografen på rätt ställe!
på en hel dag har jag lyckats måla klart framvagnen med ALLA detaljer som går.
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Bra, men kanske fel ämne. Hoppas att du inte gör lennart sur men dessa fina GS spårvagnar.
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Den här Spårvagnen M32 sirio 409 .. slå nästan alla rekord när de gäller "slimmade" spårvagnar men den här modellen är aningen likare M32 an än den tidigare modellan av Lan men just nu funderar vi på Projekt GBG vilken vagn vi ska använda till GBG?! Troligen den senaste...
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|