![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
snyggt som FN
![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Just nu betatestas X7 av några erfarna "Trainzare". Väntar närmast på scriptidéer och rapporter. Passagerarfunktionen är OK, se bilderna, men i övrigt finns mycket att önska.
Vi hörs:
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Det är så vackert att man blir tårögd!
![]() Kommer du att använda STW-koppel till denna eller blir det hemmagjort? (gör ju inte så mycket då man ändå inte ska koppla ihop denna med andra vagnar än de som följer med) Är övergångsbryggsscriptet något som man kanske skulle kunna låna i framtiden till ett par vagnar?
![]() |
#4 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Du Korvtiger, om du skickar din privata mejladress till mig via detta forums mejl så får du gärna delta i betatestningen. Då skickar jag X7 med alla assets och litet PM. OK?
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Ska du ha några beta testare? Om du ska det skulle jag vilja gärna testa den om jag förstod rätt. Jag använder Trs2006
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]()
Om du mejlar din mejladress till LAn på detta forum så skickar jag allt du behöver för att betatesta.
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Jag tror nog att jag inte ska anmäla mig till betatestare. Å ena sidan är det ju kul att ha, men det är dessamma som att veta vad man får i julklapp... och det är ju inte så kul.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|