![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Hej nu jag lyckas bygg en en startsation och tågäer är en motorvags tåg.
ni få gärna skriv vad ni tycker och vad ag ska ändra på. jag behöver förslag om vad jag ska lägg till på start station.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Ser ut som en bra start. Men ett tips kan vara att bygga så man inte ser kanten på baseboardet. Nu ser man stupet vilket gör att det ser lite "overkligt" ut. Men annars får du en dubbeltumme!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hej
Nu jag fixa lit mer på min rutt. det jag ha fixa nu. fixa till stan. , fixa till ett lantbruk , ha även snygg till station områd och lag till några hus dä. se på bilderna här under skriv gärna vad ni tycker. ni över nya sakerna jag ha fixat. om nån vet vad man kan få tag i en buss station (ingen järnväg vid buss station utan bara en buss station ) Bussar ( helst swebus ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Du får helt enkelt lägga till ett nytt baseboard eller inte bygga hela vägen ut till kanten. Sen kan du alltid göra lite kullar på sidorna så ser man inte att världen tar slut. Kolla på de första bilderna i denna tråd: http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=25067 så har du ett utmärkt exempel på hur man kan göra. (Ekan, lånade din tråd som utbildningsexempel, hoppas det är ok)
Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|