|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem
|
här kommer lite fler bussar denna gången Man i SL färg. skall även höra mej för om han som tillverkat modellen kan göra en ledbuss och en boggi av samma snygga modell/rachammer
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
Hej rac_hammer
Fina grejer. Traktorn är bäst. snygga däck, och brudarna med sin hä...ja, just det. Hälsningar LokKalle
|
|
|
#3 |
|
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
Hehe, det är inte bara du Kalle, som gillar snygga brudar med snygga h....
http://www.e-buzz.se/forum/showpost....postcount=2463 http://www.e-buzz.se/forum/showpost....postcount=2470 men som sagt, det är väl vi "ungdomar" som kanske har drabbats av lite gubbsjuka ![]() .Säger det igen, snyggt jobbat "Hammar'n".
|
|
|
#4 |
|
Medlem
|
haha tackar jag viste jag hade sett de här brudarna någonstans tidigare med sj vingar
jag har nu även hört av mej till voidpointer och hört mej för om han kna tänka sig att tillverka MAN A26 och en MAN A23 dvs: en boggibuss och en ledbuss av samma typ får se vad han säger. statusen på traktorn ligger som att jag väntar på svar från tillverkaren. och brudarna är väll egentligne inget som hindrar att jag lägger tror jag men måste kolla upp det och skall även måla 4 till 2 herrar(dock ej lika visande hrrm ) och 2 lokförare i sj respktive greencargo utstyrsel / rachammer
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|