![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Har jag förstått rätt nu? Om man har köpt sitt RW från Steam så ingår "foliage package 01", men om man har köpt det i fysisk butik så ingår inte detta. Tacksam för svar! ![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det pratas både om Railsimulator (RS) och Railworks (RW) i tråden. Rutten började byggas i RS och släpptes som version 1. Nu bygger Micke L version 2, fortsättningen av Bergslagsbanan, i RW och i RW så ingår växterna (foliage package 01). Det gjorde dom inte i RS, utan man kunde köpa dom som ett add-on!
Så har du RS, så fungerar säkert rutten, men den kommer inte se så grönskande ut som på bilderna (ja, om du inte köper växtpaketet då!). Men har du RW, så har du allt som behövs...där ingår växterna!
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2010-01-17 klockan 08:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]() Citat:
Både rpk och rwk filer är egentligen zip-filer. Jag använder WinRAR när jag vill in i filerna och rota utan att köra installationen. /æ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Mja, foliage_package följer inte med om man köpt det i fysisk butik. Endast hos steam.
Men det är inte särskilt dyrt att köpta till, ca 60kr och det är verkligen värt det.
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
En tågintresserad man står och spanar efter tåg på Erikstad's station
![]() ![]()
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Micke, detta är ett forum för simulatorer, inte för riktiga bilder!
![]() ![]() Så förbannat snyggt!! ![]() ![]() ![]() Ps. Var hittade du staketet? ![]()
![]() |
#10 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2010-01-18 klockan 18:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tror inte det. Men gå in i spelet och kolla i listan där man klickar i downloads. Kolla under RSDL och se om foliage_package_01 finns med.
![]() |
#12 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Foliage 01 står det i listan, under RSDL. Är det inte samma sak?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|