![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Hej!
Idag när jag skulle starta Rail works så får jag ett konstigt felmeddelande. Jag kommer alltså inte in i RW, och detta har aldrig inträffat förr. Kan tillägga att jag också avinstallerade och installerade på nytt, utan resultat. Samma sak händer! Men det som förvånar mig är att rutterna och allt de nedladdade ligger kvar, efter ominstallation. Ska det verkligen vara så? Kanske jag inte avinstallerade på rätt sett? Valde Uninstall i menyn, som finns när man lägger in skivan. Hjälp tack! ![]() ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2010-01-17 klockan 14:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2007
|
![]()
Delete the folder "railworks" under:
x:\Program Files\Steam\steamapps\common\ and then reinstall RailWorks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Hej!
Nu har jag avinstallerat RW och installerat det igen. Tyvärr kom jag fram till att problemet bara berodde på min rutt. När jag plockar ut rutten fungerar RW, och när jag lägger tillbaks den fungerar det inte, och jag får det felmeddelande som jag har visat en bild på. Kan ni hjälpa mig? Kan jag få igång rutten? ![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2010-01-17 klockan 21:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Igår kom jag in i rutten, men då byggde jag bara, kom ganska långt. Och tidigare idag försökte jag byta namn på rutten från Stångholmsrutten till Stångholmsbanan, i Routeproperties, kan de vara det som är felet? Jag har nämligen provat att byta tillbaks till det gamla namnet igen, men det fungerar inte ändå....
Senast redigerad av Bombardier Train den 2010-01-17 klockan 21:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Du har ingen backup på din rutt så att du kan radera den du har i spelet nu?
![]() |
#7 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Jo, jag hittade en backup. Men känns synd att behöva lägga in den. Fast har man inget annat val så.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Testa att ta en kopia på den version du har i spelet nu och lägg den någonstans, sen lägger du in din backup, och testar.
![]() |
#9 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Tro det eller ej, men nu har jag fått det att fungera! Jag har inte förlorat något alls. Jag måste ha blandat ihop några filer på något sett..... Ja, ja. Nu fungerar det iaf.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|