![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Visa resultat för omröstning: Vill du ha | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
15 | 33.33% |
Nej |
21 | 46.67% |
Vet ej |
6 | 13.33% |
Kanske |
3 | 6.67% |
Antal röster: 45. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Tycker det är en trevlig grej. Man kan ju ta av banan det man vill ha med hjälp av dom olika verktygen.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Hej alla.
Kul att det vart så många inlägg, Förhoppningsvis så kan jag lägga ut banan till helgen har bara Vansbro-Malung kvar samt lite kvar Vansbro-Mora. Sen kommer jag att bygga till Gävle å Bollnäs. Efter det ska jag nog sätta ut Kilometermarkeringar å Luftledningar. (Hoppas att det går att klistra in Det jag bygger ut). Bangårdarna har jag inte riktiga, beroende på att jag inte vet hur dom ser ut. Men det hoppas jag någon kan fixa, å lägga ut (samt Signaler). Med vänlig Trainzhälsning Coffiehans alias H-E Hedström. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Ok
Men enligt Kartan är det dressinspår. ni får väl använda det eller ta bort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Ja, så är det nog. Den är inte uppriven, men klarar inte tyngre fordon än dressiner. Dock har banan frekvent trafik till Vinäs timmerterminal och mycket spartanska timmertåg till en mindre ort några mil söderut, som jag dock saknar namnet på.
![]()
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|