![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Visa resultat för omröstning: Kommer du att fixa PT GBG rutten när den släpps i juni? | |||
Ja självklart, de e ju ett mästerverk! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 32.26% |
Nja kanske.. |
19 | 30.65% |
Nix! |
23 | 37.10% |
Antal röster: 62. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Just nu följer vi inte schemat utan bygger lite överallt. Vi visar några bilder nu på de ställen som byggs under denna och nästa vecka. Biskopsgården, Liseberg, Korsvägen och Eketrägatan.
![]() |
#32 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Hej! Jätte roligt att se bilder från Göteborg
![]() Fint ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Medlem
|
![]()
Kul att höra de kommer flera bilder snart..
![]() |
#34 |
Medlem
|
![]()
Nu har turen kommit till Centralstationen och Nils Ericson terminalen att få börja växa fram. Idag byggdes alla spår vid centralen, förutom Vagn parkeringen,norr om centralen så fick NE termialen ett likvärdigt glastak. Där kommer vi även att sätta ut ett par buss spår och ett par Stationer för bussen så du kan köra buss i GBG city med, med detta sker i Buss- Sennsionen i PT GBG. Lite bilder från Bygger:
![]() |
#35 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Snyggt!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Tidigare mrdaddydj
|
![]() Citat:
Multade X2000 går ju in utan problem och ett IC på kanske lok+12 vagnar är väl bland det längsta som går in till plattform. Lycka till i fortsättningen! ![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Hej! Det är ett fint arbete ni gör, men jag håller med om att längre plattformar vore snyggt!
![]()
![]() |
#38 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
VAR HITTAE DU AVGÅNS SKÄRMARNA?
![]()
![]() |
#39 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Avgångsskärmarna finns inne i spelet, testa med att söka på destination eller något, de finns på "byggnader"
M32 Byggs/målas just nu av mig! Den första bilden på min m32a (den e fortfarande ej klar) ![]()
![]() |
#40 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
finns om till trs06
![]() |
#41 |
Medlem
|
![]()
Tror inte det, de finns iallafall i 2009, testa söka på allt möjligt
![]() |
#42 |
Medlem
|
![]()
Vad hette de skyltar som du har till stationerna?
Har fortfarande inte fått svar på det ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Medlem
|
![]()
HEJ, beklagar dröjsmålet men vi har haft fullt upp hela tiden, kan berätta att vi blev klara med sträckan ner till Opaltorget/ Tynnered , i går.
Namnet på TV/ Dest. skylten heter: Ecran , de finns flera olika typer att ladda ner. Det är osäkert vart vi fixa DEN MEN TROLIGEN FRÅN DLS... // Projekt Göteborg
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2010-02-07 klockan 23:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Medlem
|
![]()
På en hel dag har jag lyckats göra klart M32 nr 409 och 438!
Här är en bild på de när de står på en vändslinga (det som du ser e vagnarnas baksidor) ![]() Nu ska jag påbörja m32 415 med reklam och sen göra ca 2 till.
Skapare till Projekt Göteborg till Trainz Senast redigerad av trainz2007 den 2010-02-07 klockan 23:16. Anledning: Mer info =) |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Medlem
|
![]()
jag får inte detta att gå ihop riktigt? dels vart "Östrahamntorget" ligger och tro mig jag har vart o grävt i vart enda vändslinga. och nummer 2 linje 11 och 5 möts bara på ett enda ställe i Göteborg och det är i Brunnsparken på fontänbron?
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|