![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Senior Member
|
![]()
Ja, det kan vi fixa, om du
1. Åker till England 2. Springer in till Kuju med en AK5'a 3. Begär C++ koden för MSTS 4. Springer ut (med din AK5'a och källkoden) 5. Klarar dig till Sverige utan att bli stoppad, simma är ett bra alternativ. 6. Tar dig till Stockholm på snabbast sätt (utan att SÄPO tar dig) 7. Tar Saltsjöbanan till Neglinge 8. Ring mig på mobilen 9. Jag kommer till station 10. Jag tar koden och fixar vad du vill ha + tar bort 5 - 6 buggar 11. Jag releasar koden på internet i Göran Persons namn 12. SÄPO stormar regeringskansliet och avrättar Göran offentligt till folkets jubel. 13. Jag skickar den nykompilerade versionen av MSTS till din mail Zäta. HP |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
MSTS kanske inte är helt nedlagt | gec44-9w | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 8 | 2005-01-01 02:27 |
MSTS Hänger! | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 8 | 2003-04-07 23:43 |
Uppdatering av MSTS På Svenska! | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-02-18 19:32 |
Möte av flera tåg i MSTS. | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-01-30 20:21 |
Svensk version av MSTS är snart här. (Bilder) | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 29 | 2003-01-11 15:30 |