|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem
|
Så här är de mer färdiga Volvo B10R Säffle till vänster (80-tal) Volvo B58 Säffle till höger (tidigt 70-tal) jag kommer släppa bägge i GL-SL-GS(mörk och ljus blå för B58 ljus för B10)och SJ buss. Jag valde dessa busstyperna dels för de är lite äldre och dels för att de är en busstyp som tillverkats i stor skala och nog har funnits i välldigt många färger och städer. är de någon som vill ha en i sin stads färger får ni skicka bilder i min andra tråd (obs fram/bak och varje sida!) släpp troligtvis på torsdag så vill ni ha en egen färg hör av er snarast/ hammarn
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
|
så här kommer ett litet foto från mig så ni vet att jag inte lagt ner helt
jag jobbar på lite saker just nu framför allt infranord saker och lite SJ saker samt kustbevakningen. Den här brandbilen var bara ett stick emellan kommer nog snart släppa lite saker inklusive ett antal bussar som redan är klara /hammarn
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
Snyggt snickrat Hammarn
Såg att du har en beställning klar på DLS .
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
snyggt hammarn du vilken bana e det du hade på bakgrunden vill så gärna ha den för att jag samlar på sådanna banor och + när kan man ladda ner allt detta?? särskilt sj:s tågvärdar they are hot hahaha:P
MVH:Tågkompaniet ![]()
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
|
haha tågvärdarna kan jag lösa snart bussarna och brand bilen lika så men banan dröjer nog ett tag. Är en bana jag jobbat på länge nu.
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|