![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]() Citat:
Simon: dom spelar vänstermusik vilket jag förstått att du nog inte är så mycket för ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Njuter fullt ut av bästa spelet jag spelat på länge, nämligen bad company 2, som jag njuter av i DX11 version, om än något limiterat pga dess stöd för det, men ett mycket trevligt spel med en fantastisk multiplayer del som jag fullhjärtat rekommenderar er att prova om ni gillar FPS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]() Citat:
![]() Men instämmer att det är ett sjukt bra spel, bara ljudet gör det nästan erotiskt!
![]() |
![]() |
#4 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
Jodå ljudet i BF: BC2 är det bästa jag har hört i något spel, då har jag ändå spelat en del spel, Frostbite gör även spelet helt fantastiskt och möjligheten att faktiskt jämna allt med marken är en väldigt trevlig detalj, vi får nästan ta en rund någon dag ![]() Körde för övrigt sniper på banan "Panama canal" innan, fick dubbelt så mycket poäng som min kompis som hade 16 kills, jag hade 7 kills, marksman headshot är lite smått roligt, dom förstår aldrig var man är ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
Jag tyckte helt enkelt att Bruket höll en rätt låg musikalisk kvalitet. Texten hörde jag aldrig.
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]() Citat:
![]() ![]() I Sthlm Kallar sjunger Hellman: Inatt hoppas jag att Rosenbad brinner, tynar bort och försvinner. Finns massor med exempel, men man hör det bara om man lyssnar på texterna. Riffen ger inga budskap direkt.. http://www.dn.se/kultur-noje/musik/r...h-arg-1.982723 "Rocken har åter blivit röd och arg" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Håller på att ladda ner Isle of Wight från Steam till RW nu. Blir kul att testa det sen!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
Nu har jag testat IOW ordentligt och den var riktigt bra! Den var verkligen värd pengarna. Den kan verkligen rekommenderas starkt! Man får även med ett litet gult arbetslok + en vagn till den. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Deklerationspapperna kom idag med ett positivt besked att 14172 riksdaler kommer att ges tillbaka.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|