![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Högtalarsladden sitter allra längst ner på baksidan. Datorn är en Fujitsu-Siemens Scaleo X. Vet ej om jag har några skivor med drivrutiner. Dessutom hade datorn förinstallerat Vista så XP-drivisar kanske inte följde med? Dessa skivor följde med:
-Additional Software Laser Mouse (en såndär "miniskiva") -Recoveryskiva (otroligt, det står "Microsoft Works" på den, så man trodde ju att det var något annat! Nåja, jag vill ändå behålla XP...) -Creative Installations-CD (har installerat den) -Additional Software Module Drivers for professional systems
![]() |
#2 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Hej! Ja, jag är den enda som använder min dator så jag är alltid inloggad som administratör.
![]()
![]() |
#4 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Är det denna dator du har?: http://www.webhallen.com/hardvara/86...-vista_hp_demo Om det är det, så har du ett Creative SoundBlaster X-Fi Fatal1ty FPS ljudkort. Bara att hämta drivarna på Creatives hemsida då... Bra dator för att vara en "köp-färdig-i-affär-dator"!
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
Just precis en sådan. Jag har installerat Creative-skivan men jag antar att den bara inehöll drivrutiner för Vista, eftersom inget hände. Men ska kolla på creatives sida efter drivisar. Tack!
![]()
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]()
Ok, ska ladda ner drivrutinerna nu då. Problemet är bara att det finns flera olika versioner av X-Fi Fatal1ty. Se här:http://support.creative.com/Products...s.aspx?catid=1
Och någon som heter "FPS" hittar jag inte... ![]()
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Längst ner finns en länk, som säger typ: "hittar du inte nått, sök här"
http://support.creative.com/Products...Sound+Blaster# kollar där, eller använd googler
![]() |
#8 |
Veteran
|
![]()
Jg upptäckte att Creative hade en "autonerladdningsfunktion" som själv hittade det som behövdest. Det var ca 230 mb och nu funkar ljudet perfekt!
![]()
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Bra att det ordna sig!
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|