![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Medlem
|
![]()
Hei jeg får ikke pakket ut aktiviteten da jeg ikke får kjørt TSUnpack fix filen i Vista 64bit Ultimate. Jeg lurer på om du kunne zipe mappene som man trenger? Flere har gjort det med aktiviteter for meg.
![]()
![]() |
#32 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Kan av någon anledning in redigera mitt eget inlägg så det får bli ett nytt!
Jag har fortf. problem med LGJNS_1x40. Sen har jag ett stort problem då jag inte hittar DSB IR4 VIA för nedladdning nånstans! Den enda sidan man verkar ha kunnat ladda ner den på har stängt. Jag uppskattar alla tips, eller om någon vänlig själ vill skicka filen(rna) till mig på msn eller liknande /LordColtac |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Här är en som jag har i min dator!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Hedersmedlem
|
![]()
Jag tror jag har hittat tåget som du letar efter. http://www.trainsim.com/file.php
Skriv filnamnet dsb_ir4.zip på sökningen. Det är samma tåg som VIA, det är bara skriva VIA efter DSB IR4, (DSB IR4 VIA) så kanske kan funka då. Extraherad tåg är 33 Mb stort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Jag kan visserligen inte kolla utanför caben eller använda tangentbordet för att styra, men den fungerar faktiskt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Hedersmedlem
|
![]()
Så bra att du lyckades!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tryck inte på länken, jag misstänker virus eller liknande.
![]() |
#40 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Varför? Fick du virusvarning eller? Nu blir man ju orolig, jag klickade mig in på den sidan från ett annat av hans inlägg....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Känns väldigt misstänkt att han länkar till konstiga saker i olika trådar, alla länkningarna går in på samma sida. Men det kan ju bara vara reklam för hans egen sida.
![]() |
#42 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
![]()
någon som kanske kan hjälpa mig med varför inte dsb IR4 fungerar på aktiviteten men den går att köra med vanligt vad e felet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
![]()
jag fattas någon g-vagn? var finns den? och ma loket
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Har du läst hela tråden? De finns ju i vissa inlägg. Du undrade om Ma loket, tänkte du på svenskt lok?
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2010-09-22 klockan 22:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|