![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
![]()
Är det någon som lyckats ladda ned något de senaste dagarna från DLS?
Själv får jag hastighet 0 Bps. Mvh Leif |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Nej, jag får inte heller någon respons från DLS. Har inte laddat ned något den senaste tiden.
Meddelande som uppenbarar sig: Please note: It is likely that Auran did not create the package you are about to download from the Auran Download Station. As such, Auran has not verified the contents of the package and Auran advises that appropriate anti-virus software should be used to verify that no viruses are contained in this package. Auran cannot be held responsible or liable for any damage, however unlikely, that you happen to suffer from use of the package. Contacting download site...please wait. Download Link unavailable. Either: If you have just only registered your serial number, your access may not have been activated, please try again in 10 minutes. The maximum number of connections to our download server has been reached.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Jag kan ladda ner hur lätt som hellst, men jag har inte använt Download helper på sistonde, men med FTP-nedladdning går det finfint (för mig)
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
![]()
Kan meddela att Auran tydligen fixat till problemet. Idag fungerar allt som vanligt igen. Hoppas att det löst sig även för dig Stina.
X2an Såg i helgen på Auran's forum att det även går att tanka ned via FTP. Men hur, vet jag inte. ![]() Mvh Leif |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Har att göra med serverbyten hos Auran, som enligt uppgift ska vara helt genomfört, och fungera felfritt, senast den 12:e den här månaden.
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|