![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Visa resultat för omröstning: Vill Du att V3 byggs och laddas upp? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
92 | 89.32% |
Tja |
6 | 5.83% |
Nej |
5 | 4.85% |
Antal röster: 103. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Ser man på!
![]() ![]() Edit: Vad jag precis insåg är att om man beslutar sig för att ta en test tur ut på linjen kommer ju stackaren att frysa ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Nä, nä, nä, Åssbon "Terminator" Svartägger kommer inta att frysa - han kommer att ha häcken full med att försöka koppla loss t.ex. Bo6or från loket, det håller en garanterat varm eftersom allting sitter som berget (speciellt när det är kallt ute)!
#3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Lika detaljerat som vanligt. Jag hoppas du får till något trevligt snack av min favorit gubbe Åssbon.
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Ja, men det går ju för sig! Och "den fula gubben" (som jag kallar honom
![]()
#5 |
Veteran
|
![]()
Svenolov, Korvtiger och undertecknad håller på med ett väldigt intressant projekt som kräver mycket tid, så jag får snickra på V3 lite då och då. Idag när fotbollsVM engagerar omgivningen har jag börjat med fasta och animerade detaljer i hytten (texturer hade jag gjort tidigare). Laddar med två bilder så ni kan titta på nåt annat än fotboll om ni har lust!
#6 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Ser bra ut!
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]()
Vänsterdörren var felmappad, fördelen med att ladda upp bilder, tillrättat!
Om ni undrar varför Åssbon knappt når upp till ratten så kan det möjligen bero på att han "bara" mäter 1,53 cm i strumplästen, men han är ändå en bjässe på vissa saker! T.ex. att stirra oavbrutet på tryckmätaren i den fasta förvissningen att det är stämpelklockan, att det finns vagnar på spåret som han borde hålla ögonen på är han "stor" nog att undvika.
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|