![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Är det samma webläsare från de andra datorerna och andra uppkopplingar? Vilken webläsare rör det sig om?
Tycker det är lite märkligt att du har problem då det fungerar utmärkt för mig från flera olika datorer och uppkopplingar. Vilket tillvägagångssätt har du när du försöker ladda ner något? Är det som du nämt ovan? För mig fungerar det om jag går till nedladdningsidan, sedan klicka på länken så att forumet öppnas i nytt fönster och loggar in sedan klickar jag bara på det jag vill ladda ner... Du säger att din webläasre stänger ner sig...låter som om det vore ev. något strul med din webläsare? /Fredrik Forumvärd |
![]() |
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Har någon annan problem med nedladdning från DS. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 14 | 2004-11-07 16:13 |
problem nedladdning | mr Rapid | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2003-12-28 00:40 |
Frågor om TSM, Animerade saker för nedladdning. | Olaf Lindström | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-05-12 20:17 |
Nedladdning filer | janneå | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-02-03 15:45 |
Nya objekt från Tomas finns för nedladdning... | Janne | 3D-design - Trainz | 2 | 2002-12-02 16:09 |