![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
Det är RSC som gjort ett misstag angående ett par grejer, som dom för tillfället jobbar hårt för att åtgärda, bland annat så behövs tydligen IC125:an med buffertar, trots att det inte används, vilket är fullkomligt idiotiskt, men misstag kan vi alla göra, en lösning borde snart komma från RSC´s sida. RSC ska dock ha pratat med steam så att buffetversionen är gratis för dom som har denna addon, så koppla upp steam, gå in under spel menyn, högerklicka på railworks, gå in i egenskaper, välj sedan tabben "lokala filer" och klicka på knappen "verifiera integriteten hos spelcatchen", finns det något som saknas, som går att ladda ner,så kommer railworks göra det automatiskt. Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2010-09-27 klockan 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Hej!
Starta om Steam så ska det fixa sig. Tydligen saknades HST Buffer pack men det är åtgärdat nu. Man behöver inte köpa några extra grejer för att få det att funka. Jag hade samma problem men nu funkar det finfint. Hoppas det löser sig. /Micke |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Kollade precis min installation och jag har dom.
Ligger under Assets\Kuju\RailSimulator\RailVehicles\Diesel\HST\ /æ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
Steam fixade det, så nu fattas inget längre ![]() ![]()
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|