![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
OOOM det finns intresse? Givetvis
![]() Kan bara tala för Trainz, och T44:an där lämnar väl en del att önska. I.o.f. så har den ju några ![]() Skulle sitta som en "smeck" med en ny, fin detaljerad modell. Du ser ut att ha talang för det här med byggande, så man kan bara hoppas att det du har "presenterat" hittills blir verklighet ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Snyggt få se den lite längre fram hur den blir men den kommer nog bli fin
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Klart att intresse finns.
Även om T44 finns, så har den ju några år på nacken, som Ekan skriver.
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Dum fråga Marcus.
Här bland oss alla tågtokar är det alltid intressant med nya eller nygamla lok. Och T44an behöver nyare syskon. Stickanw
![]() |
#5 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Gjorde ett avbrott i mappningen för att bygga boggierna, jag insåg att det vore bra att ha dom gjorda.
Börjar se ut som ett lok. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Ehh, inte kan det väl ha gått så snabbt att snickra till det där (boggie-"ramarna").
Har du hunnit med det sen ditt första inlägg, då är'u ju värre än Lennart ![]() ![]() ![]() Vilken skillnad mot "plagiaten" som jag har monterat på mina ommålningar ![]()
![]() |
#7 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
Och nej, finns ingen som är värre än Lennart! Slänga ihop en F5 på en eftermiddag är ju oslagbart! Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2010-10-09 klockan 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|