![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Visa resultat för omröstning: Kommer du att fixa PT GBG rutten när den släpps i juni? | |||
Ja självklart, de e ju ett mästerverk! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 32.26% |
Nja kanske.. |
19 | 30.65% |
Nix! |
23 | 37.10% |
Antal röster: 62. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#421 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Snyggt, jobbat som vanligt. Är de snart julafton?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Haha ja julafton kommer ju inte för den 24:de Dec, men jag fattar att du menar PT GBG julafton typ hehehe och det dröjer väl lite till men vi finslipar allt, och funderar på hur vi ska göra med alla objekt, över 1700st olika Kuild:er...
![]() Men Själva rutten ligger i november nån gång upp på Meidafire tror vi ![]()
![]() |
#423 |
Medlem
|
![]()
GBGtram angre, eller ikke, så har sporene en lisens. Og den tyder klart at de er bare til gratis bruk. Om du finner eller lager andre spor, som kan brukes i betalvare så kan du inkludere dem. Men da altså ikke disse iflg. lisensen.
GBGtram, og så kan du se på forkjellige måter å lage banen mindre (arkivering i .7zip) og så har du en online gratis tjeneste som handler filer opp til 2 GB, om jeg ikke tar feil. Helt gratis da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#425 |
Medlem
|
![]()
Prøv iDrive, vet ikke om jeg kan lenke. Det er jo ikke reklame, men ett verktøy for å holde GBG gratis http://www.idrive.com/online-backup-features.htm#1 Se om den funker, hvis ikke finnes det alternativer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Medlem
|
![]()
Jag kanske skulle kunna bidra med och slänga upp en FTP där vi kan lägga upp filerna. Bäst är ju och packa hela rasket i en fil med winrar så behöver vi bara länka till en fil här i forumet. Jag har 10/10mbit, så de ska nog räcka. Överväger och uppgradera till 100/100mbit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Medlem
|
![]()
Og ikke glem å kreditere alle tredjepartskapere som du har. Legg det i en tekstfil i rarfilen. Men best å lage en 7zip fil. Mye bedre kompresjon, om du har tid å vente på det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2010
|
![]()
Ojoj vilken bana! Riktigt snyggt. Är själv Göteborgare och bor i Frölunda. Mycket likt värkligheten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#431 |
Medlem
|
![]()
Det skulle vara roligt. Dessvärre måste jag nog skaffa en bättre dator för att kunna köra banan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#433 |
Medlem
|
![]()
Jag har just en Laptop. Mina egna banor som inte är så himla bra laggar ganska mycket ibland. Och banor som redan finns i spelet går knappt att köra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Medlem
|
![]()
jo de vet jag och de är väldigt eller nästan extremt jobbigt.....så bättre med en kraftfull bärbar eller en stationär dator då alltså
![]() Nu kommer bilder, på den 1:a är vi på väg mot Vårväderstorget på Hisingen, andra bilden vet nog några Göteborgare vart det är... linje 11 kör dit... hehe japp Saltholmen ( fast nu är detta på bilden Saltholmens färjeläge... Bygget går som sagt sakta framåt men om allt går bra så runt den 19november kommer jag att ha mkt byggtid kvar och de blir mera byggande... Snart ska Gampa förberada dig på att börja bygga Vintersenssionen med med massa snö i GBG.... , kanske gör vi en ommålning på vagnarna så de har snö på sig med.. "vinteruniform" hehe
![]() |
#435 |
Medlem
|
![]()
vill bara lägga till en bild som är ganska sommrig.. och nice, bilden är dock tagen ifrån buss-vägen efter kungssten mot Majorna...
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|