![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
2 st timmervagnar Roos, som är ommålningar på "VojtikJ's" (hemsida http://www.vojtikjtrainz.wbs.cz/) "CD Roos" (THANK's, and CREED's to you
![]() Har även fixat nya lastplatser på vagnarna (att.points), eftersom orginalvagnen bara kunde lasta 20st "prkna" (trälådor av något slag). Vagnarna är "förinställda" på att lasta björk-eller bland"ved" (ingår), men kan ju såklart lastas med annat "trä" oxå, eller annan, passande, valfri last. Skickar med björk- och bland"veden" som sceneryobj. oxå, som man kan ha på en timmerterminal.t.ex. PS: Bilderna är från Marcus fina "Trångboda bangård", som finns här i downloads-delen. DS. EDIT: Kanske ska nämna det oxå, att "veden" hittas som "aaa timmertrave....", gäller både lasten & sceneryobjekten.
Ekan Senast redigerad av ekankal den 2010-10-12 klockan 21:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
JAG hittar inga resultat på sökningen trångboda bangård
![]() ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
du behöver lära dig googlandets ädla konst
![]() det kommer med tiden ![]() får du som nu, ett namn, försök då bara söka på det om inte alla ord ger något. http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=27040&highlight=tr%E5ngboda för alla som är intresserade av modulen ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
tack
![]() ![]()
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Vilka fina bryggor du har. Är det STWs bryggor? Mina har då inte sån fina lyktor som du har på dina. Hur fixar man det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Taggar |