|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2010-11-02, 15:40 | #1 |
Tidigare Traindriver94
|
World Of Subways - Screenshots
Är det någon mer än jag som fortfarande kör WoS? Har precis idag, fått igång spelet på min "killerdator", och vilken skillnad det blev från min gamla dator som har 7-8år på nacken.
Jag har alla inställningar på max, och allt flyter som smält smör. Riktigt roligt att köra då. Det har också kommit en V1.2 där AI-trafik är inkluderad åt båda hållen, så att man ibland får vänta vid röd signal. I uppdateringen kommer också lite kortare sträckor, så att man slipper sitta och köra en timme varje gång. Uppdateringen finns på wos hemsida. Här är en bild från min tur mellan Rudow och Britz Süd. Jag får vänta vid röd signal på ett tåg framför mig.
2010-11-02, 17:23 | #2 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
Jodå! Jag kör den. Kanske vi ska starta tågbolaget igen? Hette det UGT?
|
2010-11-02, 18:44 | #3 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
Måste säga att uppdateringen är mycket uppskattad, men jag undrar bara: När ska man kunna vända tåget, att gå till andra hytten längst bak? EDIT: Upptäckte att man kommer till andra hytten när man väl har kört klart en aktivitet, men jag skulle dock vilja att man kunde gå till andra sidan när som helst.
Och så önskar jag att man kunde ställa om växlarna själv. Det är väl inte för mycket begärt? I och med uppdateringen har väl också möjligheten att köra med 6 vagnar försvunnit - eller? Mitt tåg gick som det skulle. Här står det i depån. Senast redigerad av Bombardier Train den 2010-11-02 klockan 18:47. |
2010-11-02, 21:48 | #4 |
Tidigare Traindriver94
|
Man kan endast köra med sex vagnar i tåg som går mellan Rudow och Rathaus. Alla mellantåg går med 4 vagnar
|
|