![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | ||
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
Citat:
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Kvalitén blev inget vidare.
![]() Det står iaf : Thread Exception: ER_NullReference, line 930, File Mstrainmonitor_09.gse Stack dump: Function $viod@Ms trainmonitor: Main thread (), Line 1 Och det är allt som står där. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
1. När uppstår felet? Direkt när du startar Driver, eller när du väljer Cabin View, eller...? 2. Har du samma fel på X7:an?
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare v10
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Om jag har förstått dig rätt så har du följande version av Trainz: Version 3.1 Build 41844 (TS2009 - SP2). Korrekt? Och du har installerat allt enligt bifogade bild? -
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Svenolov har laddat upp de senaste uppdateringarna till Xoa5:
se: http://www.e-buzz.se/forum/showpost....52&postcount=1 och Xoa7: se: http://www.e-buzz.se/forum/showpost....05&postcount=1 STLEB gm:
![]() |
#7 |
Tidigare v10
|
![]()
Jodå, det har jag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Nu ligger Xoa5 för nedladdning. Själv väntar jag, med spänning, på BJ-versionen - GDG-Expressen. Jag vet att den kommer. Skall jag ta bort alla mina 29 (!) CDP-filar jag har för att installera senaste GDG-versionen?
Skall jag nu i avvaktan på DGD-Expressen installera Xoa5 för att senare bygga vidare? Vad skall jag ha mina 29 CDP-filer till. Papperskorgen? Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|